בניית
קורס דיגיטלי

Digi-Tv הוקמה במטרה לתת מענה איכותי ומקצועי לבעלי עסקים/חברות/אנשים פרטיים הרוצים ליצור קורס דיגיטלי באופן מקצועי.

איתנו תקבלו את הקורס הדיגיטלי שלכם בצורה הטובה ביותר

DIGI TV היא מפיקה מובילה של קורסים דיגיטליים, ואנחנו יכולים לעזור גם לכם!
אנו מציעים שירותי ייעוץ להפקת קורס דיגיטלי, חיבור מערכת תשלומים לקורס דיגיטלי, העלאת הקורס שלכם לאויר ואם אתם צריכים צילום או שיווק, גם את זה אנחנו עושים, ואוהבים.

  • אנחנו מומחים בייצור תוכן
    אנחנו מייצרים קורסים כבר למעלה מארבע שנים ואנחנו מומחים בהמרת תוכן למודולים אינטראקטיביים.
  • התמחור שלנו פשוט ושקוף
    נפיק את הקורס שלכם בסגנון שתבחרו ובעיצוב מותאם אישית, אם הקורס שלכם כבר מוכן, נדאג לחבר עבורכם את כל המערכות, אם אתם צריכים ייעוץ, צילום או שיווק – גם לזה יש לנו חבילות.
  • איך להתבלט מהשאר
    הצוות שלנו יודע מה צריך כדי להתבלט מהשאר – פשוט תסתכלו על תיק העבודות שלנו! אנו ניצור עבורכם קורס דיגיטלי שיבדל אתכם מהמתחרים על ידי שילוב של נסיון, ידע ופשוט – מקצועיות.
DIGI-TV

מערכת קורסים אונליין

TV

אודות DIGI-TV

קורס דיגיטלי הוא אחת ההשקעות המעולות שתעשו עבור העסק שלכם וזה מכמה סיבות:
הראשונה – עוד הכנסה לעסק.
השנייה – אתם במיצוב גבוה אל מול המתחרים ונתפסים כאוטוריטות מומחים בתחומכם.
והשלישית – קורס או מוצר דיגיטלי יכולים להיות חלק מרכזי במשפך השיווקי שלכם, אותו חלק שיחמם את הלקוחות שלכם לרכוש מכם משהו גדול יותר.

אנשים רבים מגיעים אלינו לאחר שיצרו קורס לבד או בחברת הפקות שאינה מומחית בתחום זה. המוצר שיצרו לא נותן להם מענה שמספק אותם ומוביל את הלקוחות שלהם להפוך ללקוחות מרוצים שממשיכים לרכוש מהם מוצרים נוספים.

החל מייעוץ חד פעמי ועד לליווי לאורך כל התהליך, מ-א׳ ועד ת׳.
החל משלב גיבוש הרעיון, בחינת המודל העסקי ובדיקה האם בכלל כדאי לכם מבחינה כלכלית להקים קורס,
דרך בחירת הרעיון, כתיבת התכנים, הפקה וצילומים, העלאה על מערכת קורסים דיגיטליים ויצירת אוטומציה וסליקת אשראי – ועד להכנת המשפך השיווקי והחומרים לשיווק ומכירת הקורס.

כי ככה עושים קורס שיווק דיגיטלי !

רוני דרך

יועצת עסקית, מומחית אסטרטגיה שיווק ותוכן ובשנים האחרונות התמקצעה בעולם הקורסים הדיגיטליים.
רוני הקימה עבור עצמה ועבור לקוחותיה עשרות קורסים, חלקם מצליחים בגדול ומכניסים.
רוני עבדה עם לקוחות אסטרטגיים כמו ניר דובדבני, מיכל דליות, פאולה רוזנברג וליוותה אותם בתהליכי בניית קורסים דיגיטליים ומעבר העסק לדיגיטל ועוד.

רוני דרך
רוני דרך - ניהול והפקת תוכן שיווקי

אוהד רמתי

אוהד רמתי, צלם במאי, בוגר בית ספר לקולנוע,
מעל 10 שנות עבודה בערוצי טלוויזיה שונים.
מומחה בהפקת סרטים לעסקים, שהופכים צופים ללקוחות.

בשנים האחרונות מצלם ומביים סרטי שיווק ותדמית לאנשי תוכן ומרצים מהמובילים בתחום.

בשלוש השנים האחרונות מביים ומצלם קורסים דיגיטליים שונים.

אוהד רמתי
אוהד רמתי - Ramati Vision

גיא ברנע

גיא הוא איש הטכנולוגיה והאוטומציה מוביל בתחומו.

גיא אמון על התאמת הפלטפורמה הטכנולוגית ויצירת תהליך הסליקה והאוטומציה.

גיא מביא איתו ניסיון בתחום של למעלה מ-25 שנה, הוא הקים מאות אתרים בוורדפרס, וויקס, חנויות וירטואליות, דפי נחיתה ומכיר את מרבית הפתרונות הטכנולוגיים הנדרשים לכל בעל עסק.

גיא ברנע
גיא ברנע - Fly Guy

בחן את עצמך

האם כדאי לבנות קורס דיגיטלי ?

אחת השאלות ששואלים אותנו היא ״האם כדאי לי לבנות קורס דיגיטלי? האם זה מתאים לעסק הספיציפי שלי?״

קורסים דיגיטליים הם כאן בשביל להישאר.

כיום יותר ויותר אנשים הבינו את היכולת שלהם ללמוד לבד כל דבר שחושקים בו:
תחביבים כמו: בישול, סטיילינג ותפירה, לימוד מקצוע שיניב להם כסף ממשי.

מאות אלפי אנשים בעולם רוכשים קורסים דיגיטליים ונהנים מהיכולת שלהם ללמוד מבלי לצאת כלל מהבית.

קורס שיווק דיגיטלי אונליין

הכנו לכם מספר שאלות שיעזרו לכם לענות על השאלה:
האם קורס דיגיטלי יכול לשרת את העסק שלכם?

  1. האם יש לכם ידע שיכול לעזור לאנשים אחרים?
  2. האם הידע שלכם מוביל אנשים אחרים להשיג משהו שיכול לשדרג את חייהם? (כלומר מעבר לידע האם אתם מסוגלים להוביל אותם לתוצאה?)
  3. האם יש לכם חוש יזמות?
  4. האם יש לכם עסק שעובד?
  5. האם יש לכם מוטיבציה להשקיע בעיבוד התכנים שלכם לכדי קורס דיגיטלי?
  6. האם יש לכם מוטיבציה להשקיע זמן/כסף/גם זמן וגם כסף ביצירת מוצר דיגיטלי?
  7. האם אתם מחפשים מקור הכנסה נוסף שישרת אתכם לאורך שנים?

אם עניתם כן על 3 שאלות (או יותר) – כדאי לכם לבנות קורס דיגיטלי.

ואם אתם מתלבטים, אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ.

בתום הפגישה תבינו יותר לקראת מה אתם הולכים והאם זה כדאי לכם.

מערכת קורסים אונליין

באיזו מערכת קורסים אונליין כדאי להשתמש?

ישנן מערכות רבות בארץ ובעולם.

במידה והקורס שלכם מיועד להפצה בעיקר לקהל שמדבר עברית, אנחנו ממליצים לעבוד במערכת המותאמת לשפה העברית.

ישנן מספר מערכות כאלו: סקולר – מבית רב מסר, שלח מסר, סקולילנד ועוד.

לכל מערכת יש את היתרונות והחסרונות שלה.

נגן וידאו

יצירת קורס דיגיטלי

למה ליצור קורס דיגיטלי ? איך לבנות קורס דיגיטלי ?

בואו ונבחן מה היתרונות עבור עסק שבוחר לייצר קורס אונליין

היתרון הראשון – הכנסה נוספת

אם אתם עסק שמוכר אך ורק שירותים – הרי לכם מוצר שמייצרים אותו פעם אחת בחיים ויש לו חיי מדף ארוכים. ולא סתם חיי מדף – זה מוצר שאין לו כמעט עלויות אחזקה והוא לא תופס מקום במחסן… אבל מה שחשוב זה שמדובר בערוץ הכנסה נוסף לעסק שלכם, עם השקעה חד פעמית.

ואם אתם עסק שמוכר מוצר, אתם מקימים משהו שהוא מוצר משלים למוצר שלכם, שנותן עוד ערך ללקוחות. לדוגמה – אם אתם עסק שמוכר יינות. אתם מקימים מועדון ללקוחות שלכם, שכל מי שנכנס למועדון מקבל במתנה את הקורס האינטרנטי שלכם – איך לבחור נכון את היין שלכם? או איך להתאים את סוג היין לסוג הארוחה. זה מיני קורס, עם המון ערך!

היתרון השני - שיכפול הזמן שלכם

אם עד עכשיו עבדתם קשה ותמחרתם כל שעת עבודה שלכם, מהיום והלאה אתם הולכים לישון והעסק ממשיך לעבוד.

מדהים לא?

היתרון השלישי - מיצוב

כשיש לכם קורס אונליין אתם ממצבים את עצמכם גבוה. אנשים תופסים אתכם כחדשניים, בעלי יכולת ואוטוריטות בתחום. למה?

כפי הנראה כי זה נתפס כמשהו מתקדם ולרוב האנשים עדיין אין כזה….

היתרון הרביעי - יש לכם קורס אינטרנטי? זה משפך מעולה

להכיר אתכם, ללמוד אתכם, להתרשם ואולי גם לרכוש מכם שירותים ומוצרים נוספים, גדולים יותר בהמשך.

כלומר הקורס הדיגיטלי שלכם יכול להיות חלק מהמשפך השיווקי שלכם בקטגוריית מוצר זול או בינוני.

היתרון החמישי - אפשרות ליצור חבילות

מרבית העסקים מוכרים כיום מוצר או שירות. ואז הלקוחות הפוטנציאליים בעצם משווים אתכם לאחרים, מי יותר זול, או איזה מוצר יותר איכותי.

אבל אנחנו רוצים להוציא את הלקוחות מהמקום הזה שהם משווים אותנו לאחרים.

אנחנו רוצים להציע להם משהו מיוחד. ואז מה שאנחנו עושים זה נותנים ללקוחות שלנו ערך מוסף, אנחנו נותנים להם את השירות שלנו ומוסיפים להם גם קורס אינטרנטי שתומך בשירות שלנו. 

היתרון השישי – קהל מכל מקום בעולם! יש לכם קורס? מדהים!

והרי הכפלתם לעצמכם את קהל הלקוחות הפוטנציאלי ממי שנמצא ברדיוס העסק שלכם – לכל מקום בעולם. גם אם הקורס בעברית, תוכלו למכור לעשרות אלפי ישראלים שנמצאים אי שם מעבר לים.

יתרונות נוספים

אם אתם מרצים ויש לכם הרצאה או קורס פרונטלי – זה הזמן לייצר מוצר משלים או להמיר את הקורס לאונליין. זה יעניק לכם חופש, או לחילופין תמשיכו לעשות קורסים פרונטליים וגם להעניק ללקוחות שלכם עוד ערך.

אתם מעניקים מוצר ללקוחות העסוקים שלכם – למשל אם הלקוחות שלכם הם ספורטאים, רצים או עושים הליכות – זה מעולה לעשות הליכה ולשמוע את התכנים שלכם. או אם הלקוחות שלכם המון בנסיעות אתם יכולים לייצר להם פודקאסט – קורס בקובץ קול. או אם הלקוחות שלכם עמוסים במקביל בגידול ילדים, קיפול כביסות – הם יכולים לשמוע אתכם בזמן משימות הבית!!

אם החומרים שלכם כוללים הדרכה טכנית – זה מושלם שיש לכם קורס אונליין כי הלקוחות יכולים לעצור את הסרטון ולחזור שוב אל התכנים. זה מעולה לאלו מכם שיש להם מוצרים שמדגימים משהו מורכב….

לסיכום, ישנם יתרונות רבים ליצירת קורס אונליין. קורסים דיגיטליים הם הדרך שלכם להרוויח יותר, בין אם זה ממיתוג ולידים, לקוחות מתעניינים ובין אם זה ממש להרוויח כסף ממשי.

אנחנו כאן לשירותכם בכל שאלה נוספת.

נגן וידאו
נגן וידאו

איך להכין קורס דיגיטלי איכותי?

  1. קורס שהתכנים שלו מותאמים לדיגיטל – סרטונים קצרים יחסית וממוקדים. ישנם כללים מיוחדים שחשוב להקפיד עליהם במעבר בין קורסים פרונטליים לדיגיטליים.
  2. קורס שהתכנים שלו איכותיים. ומהם תכנים איכותיים? תכנים שמובילים את הלקוחות שלכם להשיג את התוצאה שהם רוצים. לא מדובר רק בהשגת ידע, אלא ביכולת להפוך את הידע למשהו אפקטיבי ומועיל לחייהם הפרטיים. כך לדוגמה, בקורס בנושא שיפור חיי הזוגיות, לא מספיק לדעת מהן הסיבות למשברים בזוגיות, אלא מצופה שהמנחה יעניק כלים לשינוי ושיפור במערכת היחסים בבית.
  3. קורס דיגיטלי איכותי מופק באופן איכותי: אנשים רבים בונים את הקורס שלהם לבד. פותחים מחשב ומקליטים את עצמם עם מצגת. זו בהחלט אפשרות, אך הקורס לא יהיה איכותי מספיק. קורס איכותי הוא כזה שצולם ונערך בצורה מקצועית. חשוב מאוד להקפיד גם על סאונד איכותי שמשפיע על חווית הלקוח.
  4. קורס דיגיטלי המכיל חומרי עזר – בנוסף לסרטונים שהם הבסיס לכל קורס, מומלץ לצרף קבצי עבודה, צ׳קליסטים, קבצי אקסל או כל דבר שיעזור ללקוחות שלכם להגיע למטרה שלשמה הם רכשו את הקורס שלכם.
  5. מערכת הקורסים שלכם – המערכת שתומכת בקבצי הוידאו ובעזרים הנוספים צריכה להיות פשוטה, נגישה, כזו ששומרת על התכנים שלכם מהעתקה והכי חשוב – פשוטה לתפעול עבור הלקוח הפוטנציאלי שלכם. מרבית האנשים חוששים מטכנולוגיה ולכם עליכם לבחור מערכת שכל מה שהם יצטרכו זה להכנס ללינק וללחוץ על הסרטון שיפתח.

לסיכום, קורס דיגיטלי איכותי, בנוי ממספר פרמטרים.

כשאתם בונים את הקורס חישבו על הלקוחות שלכם, מה יעזור להם לקבל את החוויה הטובה ביותר? וגם חישבו מה המטרה שלכם ואיך בניה של קורס דיגיטלי איכותי תשרת גם את המיתוג שלכם ואת המשך השירותים/המוצרים שתרצו למכור ללקוחות שלכם.

קורס דיגיטלי תוך 30 יום

איך לבנות קורס דיגיטלי תוך 30 יום בלבד?

האם ניתן להפיק קורס דיגיטלי בחודש ימים בלבד?

התשובה תלויה כמובן ביכולת שלכם להשקיע את הזמן שעומד מאחורי הפקת קורס דיגיטלי. ואם תתכננו את הזמן שלכם נכון ותגיעו מוכנים (לפחות בראש) עם כל התכנים – זה בהחלט אפשרי.

אז איך עושים זאת?

נגן וידאו

הפקת קורס דיגיטלי – כך תעשו את זה נכון:

בהכנת קורס דיגיטלי ישנם מספר שלבים שחשוב מאוד לדעת איך לעשות אותם נכון.

פגשנו לקוחות רבים שהגיעו אלינו אחרי שהפיקו לבד בלי תכנון מראש, והם שילמו על כך מחיר לא קטן.

אז הנה 8 השלבים של איך להיערך ולבנות נכון קורס דיגיטלי:

שלב אסטרטגי

חיבור למותג שלי, הבנת ערכי המותג, הבידול.

ההבנה הזאת והבחירה שאני עושה קורס דיגיטלי כחלק מהמחויבות שלי למותג שלי ולהמשיך להיות מותג חזק – זו בחירה מודעת ומשמעותית.

בתוך השלב האסטרטגי חשוב מאוד שנבין מה המטרה שלנו בבניית המוצר הדיגיטלי – האם המטרה שלי למצב את עצמי כאוטוריטה? האם המטרה שלי להרוויח הרבה כסף? האם המטרה שלי לפנק את הלקוחות שלי ולתת להם ערך מוסף, ארוז כמוצר דיגיטלי?

או אולי, המטרה שלי היא שהקורס הוא מוצר חדירה למשפך ובסוף אני רוצה שיקנו קורס זול כדי שיכירו אותי ואז ירכשו את השירות שלי?

אז תכלס- שבו עם עצמכם ותתחילו לכתוב: מי אתם, מה המותג שלכם רוצה לשדר, תבדקו האם חלק מהחזון שלכם הוא להגיע להרבה אנשים בלי מגבלות זמן ומקום. תחדדו לעצמכם מה המטרה שבזכותה אתם בונים קורס דיגיטלי, ואם אתם עדיין בהתלהבות – זה מעולה! – ממשיכים לשלב הבא.

הכנה לשיווק

כבר בהתחלה עוד הרבה לפני שכתבתי מילה ראשונה בתסריט – אני חושבת שיווק.

מי הקהל אליו אתם פונים? מה היעדים שלכם?

האם יש לכם תשתיות שיווקיות שיתמכו במוצר הדיגיטלי?

איך יראה המשפך השיווקי של הקורס – מה התכנית?

האם הקורס יהיה כתוספת לקורס פרונטלי? (מה שנקרא קורס היברידי) או בנפרד?

אילו חבילות תייצרו למכירה?

ברגע שנבין את כל הדברים האלו, זה יקל מאוד על תהליך הכתיבה של הקורס וגם על תהליך השיווק והמכירה כמובן.

מספרים ותכנית עבודה

קודם כל מספרים – אנחנו מבינים כמה יעלה לנו, בכמה נמכור, מה הנקודה בה נתחיל להרוויח – ומה הroi, מה ההחזר על ההשקעה שלנו.

לאחר מכן בונים לו״ז עבודה מסודר .

שימו לב, זה ממש פיתוח מוצר, ואנחנו מתייחסים ברצינות ובכבוד לתהליך הזה.

ישנם אנשים שהגיעו אלינו לפגישת אסטרטגיה למוצר דיגיטלי ובתום הפגישה לא המלצנו להם להמשיך בתהליך כי לא ראינו את הכדאיות הכלכלית של הפרוייקט. זה משהו שבהחלט עלול לקרות.

בחירת הרעיון לקורס

אחרי שהבנו מי קהל היעד, ומה המטרה שלנו בקורס, אנחנו מזקקים את הרעיון.

יש אנשים שבוחרים רעיון מדליק לגמרי אבל לא עושים מחקר שוק אם בכלל יש ביקוש לרעיון הזה, האם מישהו בכלל ירצה לקנות את המוצר? וקרו מקרים שאנשים התלהבו מהרעיון של עצמם, ובסוף הקורס לא נמכר כי זה לא היה ברור לקהל היעד, או שלא היה מספיק צורך…

5 טעויות נפוצות
בניית התוכן של הקורס

אחרי שיש כותרת, רעיון טוב, מתחילים לבנות שלד.

מפרקים את השלד לתתי נושאים ומתחילים בתהליך הכתיבה.

מחליטים מה מצלמים ואיך, אילו גרפיקות יעלו על המסך.

לא לשכוח לחשוב מראש גם על בונוסים, שיתופי פעולה כחלק מבונוסים למשל עסק שמשלים אתכם ויכול לשדרג את המוצר שלכם – זה יהיה מעולה.

הכנה לצילומים והפקה

כאן יש אינסוף אפשרויות – לצלם לבד או לצלם באולפן או לצלם בבית מצגות או לצלם צילומי חוץ, או להביא שחקנים…

צריך לקבל החלטות איך זה יראה.

באיזה רמה? כמובן שאני בעד מוצר שנראה מכובד, אבל זה דורש תעוזה ותקציב…

זה שלב של סגירת הספקים, הערכות לצילומים, שופינג של בגדים יפים וכו׳…. (-:

פוסט פרודקשן

אחרי שצילמנו הכל, עוברים לעריכות. מעבירים לכם סרטונים, אתם צריכים להגיב מה לתקן וכו׳.

כשמסיימים את העריכות סוגרים את הקבצים, ומעלים את כל התכנים למערכת קורסים, נגיד כמו סקולר של רב מסר לדוגמה, יש להם מערכת מצויינת וזולה.

ואז אנחנו מתפנים לשלב הבא (-:

השיווק והמכירה בפועל

הכנת עמוד מכירה לקורס, סרטון מכירה (שאותו הכנו וצילמנו בימי הצילום), תסריטי שיחה, הרצאת מכירה

 ויאללה בשעה טובה נולד לכם קורס!.

כמה עולה להפיק קורס דיגיטלי?

הרבה אנשים שואלים אותנו, כמה עולה להפיק קורס דיגיטלי?

שזה בערך כמו לשאול – כמה עולה רכב? יש ב-3000 שקל ויש ב500,000 שקל (-:

האמת היא שעלות הקורס בכלל אינה חשובה. מה שחשוב זה כמה אתם עומדים להרוויח מהקורס? מה הפוטנציאל של ההכנסות שלכם כתוצאה מזה שיהיה לכם קורס?

וכמו בכל עסק, כדאי להכין תכנית עסקית עם כל ההוצאות הצפויות בהשקעה בהקמת קורס וגם עם ההכנסות הצפויות.

היכנסו לסרטון המצורף ותקבלו אומדן ראשוני ואפשרויות לבניית קורסים דיגיטליים

נגן וידאו
דוגמאות של קורס דיגיטלי
נגן וידאו

לאילו סוגי עסקים מתאים לבנות קורס דיגיטלי?

ישנם מספר תחומים שמתאים להם מאוד ליצור קורסים דיגיטליים:

  • קורסים שמלמדים איך לעשות כסף – פיננסים, נדלן, התנהלות פיננסית נכונה לבית, שוק ההון ועוד
  • קורסים שמלמדים מקצוע חדש: מללמוד להיות משווק באינטרנט ועד ללמוד להיות מנעולן
  • קורסים שמלווים תהליכים – דיאטות, דייטים, הורות
  • קורסים שעוברים הסבה מקורס פרונטלי לקורס דיגיטלי – למשל לשכת יועצי המס, איגוד הגננות
  • עולמות הרוח וההתפתחות האישית – nlp, תטא הילינג וכיו״ב…

האם קורס דיגיטלי מתאים גם לעסק שמוכר מוצרים?

בעקרון כל עסק שהוא מוצר יכול לעשות קורס דיגיטלי שתומך במוצר שלו. לדוגמה:

  • סוכנות שמוכרת אופנועי שטח – מוכרת לך אופנוע + קורס הדרכה לרכיבת שטח.
  • מוצר שהוא תוכנת עריכת וידאו + קורס דיגיטלי לאיך להשתמש בתוכנה הזאת. כל מה שטכנולוגי – קל לייצר עליו הדרכות ויש לזה צורך רב.

האם למישהו שעדיין אין לו עסק, ורוצה דווקא לפתוח עסק שיתחיל ממוצר דיגיטלי בתחום ידע שיש לו, מתאים ליצור קורס דיגיטלי?

בהחלט יכול להתאים, זה תלוי כמובן בתחום ובאישיות של היזם. במקרה שכזה אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו לשיחת ייעוץ ראשונה לבדיקת התאמה והיתכנות.

מהם היתרונות של קורס דיגיטלי?

קורסים דיגיטליים הופכים למגמה גוברת בתעשייה. יש להם הרבה יתרונות להציע, מה שהופך אותם לאופציה אטרקטיבית לעסקים.

קורסים דיגיטליים מציעים מגוון יתרונות ללומדים.

הם נוחים כי ניתן לגשת אליהם בכל זמן ובכל מקום, מה שהופך את רובם לאופציה מצוינת עבור אנשים שצריכים לשפר את כישוריהם אבל אין להם זמן או כסף להשתתף בקורסי הכשרה אישיים יקרים.

האם קל ליצור קורס דיגיטלי?

רשת האינטרנט היא הכיתה הגדולה בעולם.

אנשים רוצים ללמוד יותר על נושא מסוים והם יכולים לעשות זאת על ידי לימוד קורס מקוון.

קורסים דיגיטליים הופכים פופולריים יותר ויותר כמשאב חינוכי מכיוון שהם מספקים גמישות וגיוון ללומדים שאולי אין להם זמן או משאבים לקורסים מסורתיים.

ישנם גם נושאים המוצעים שאולי לא היו זמינים בעבר בגלל מגבלות גיאוגרפיות או מחסומים אחרים.

עם יעוץ קל, כל אחד יכול להכין תכנים דיגיטליים לפרסום בקורס דיגיטלי, או להיעזר באנשי מקצוע החל מכתיבת תכני הקורס ועד לצילומו, עריכת הוידאו והפצתו.

כמה עולה להכין קורס דיגיטלי?

זהו נושא חשוב מכיוון שעלות הכנה ושיווק של קורס דיגיטלי משתנה בהתאם לגורמים רבים.

נכון שברוב הקורסים תצטרכו להשקיע בתכנים היצירתיים ובהפקתם. עם זאת, ישנם כמה קורסים שניתן לעשות בעלות נמוכה בהרבה אם אינכם זקוקים לתוכן יצירתי או הפקה שלו.

יש גם מקרים רבים שבהם תוכן כזה אינו זקוק לשום קלט יצירתי או הפקה כלל – כמו קורסים מקוונים בקצב עצמי עם הרצאות וידאו מצולמות.

השורה התחתונה היא שאין מחיר אחד מוגדר להכנה ושיווק של קורס דיגיטלי כי זה תלוי בגורמים רבים כמו: איך נראה התוכן היצירתי שלך, אלו אמצעים דרושים, האם יש צורך בתוספות טכנולוגיות וכד’.

רוצה עוד?